Osobnostní předpoklady a dovednosti
Pro našeho klienta, společnost, která se zaměřuje na oblast řešení správy
uživatelských účtů a kontroly přístupu uživatelů, hledáme vhodné kandidáty na pozici Receptionist/ Office administrative support.
Na této pozici budete vykonávat širokou škálu administrativních a obecně podpůrných činností, především ale budete zodpovídat za zabezpečení bezchybného chodu recepce. Práce je na plný úvazek (8h x 5 pracovních dní).
Co můžeme nabídnout?
• perspektivní a zajímavou práci ve stabilní české IT společnosti,
• podporu osobního a odborného rozvoje,
• pohodový kolektiv,
• širokou škálu velmi zajímavých firemních benefitů,
• mzdové zařazení – dle praxe 22 - 25.000 Kč, po zapracování možné zvýšení,
• místo výkonu práce: Praha.
Odpovědnost:
• Poskytuje telefonické všeobecné informace o společnosti.
• Zodpovídá za bezchybný a nepřetržitý chod recepce od 8,30 do 17,00 h (při nepřítomnosti delší než 10 min. dohodne zástup).
• Ohlašuje a uvádí návštěvy.
• Zajišťuje rezervaci, sleduje organizaci a pořádek zasedacích místností, dále zajišťuje občerstvení pro schůzky a školení dle pokynu odpovědného zaměstnance.
• Dohlíží a řeší pořádek a zásobování kuchyněk, funkčnost a čistotu kávovaru, automatu na pitnou vodu, příp. dalších zařízení v kuchyňce a doplňuje lékárničku dle seznamu.
• Spolupracuje na vedení aktuálního inventarizačního seznamu kancelářského nábytku a je členem inventarizační komise.
• Vykonává další související činnosti.
Základní požadavky:
• SŠ nejlépe ekonomického směru,
• reprezentativní a proklientské vystupování a chování,
• pokročilá znalost práce s PC (text, tabulky, základní databáze),
• praxi na obdobné pozici (možno i v rámci studentské praxe),
• zodpovědnost a organizační schopnosti,
• anglický jazyk na komunikativní úrovni,
• předpokládaný nástup: duben – červen 2017.
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis na adresu predvyber@predvyber.cz . Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!