Místo práce: Cheb, Sokolov, Chodov, Mariánské Lázně, Hrabatov (informace o místu práce: Karlovarský kraj)
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Nabízíme nadstandardně ohodnocenou a perspektivní práci pro všechny, kteří rádi komunikují s lidmi. Jedná se o práci ve zprostředkování spotřebitelských úvěrů, která je obchodně-administrativního rázu: péče o naše stávající klienty a komunikace s klienty, kteří se nám sami ozvali a očekávají naši reakci.
Práce je vhodná i jako přivýdělek k zaměstnání a nebo pro matky na MD. Přivýdělek cca 5-10tis. měsíčně.
Zkušenosti z finanční sféry jsou výhodou (ne však podmínkou). Bojíte se, že nemáte dostatečnou praxi nebo si nepřipadáte dostatečně kvalifikováni? Díky komplexnímu adaptačnímu programu pro nováčky, Vás naučíme vše potřebné efektivně a rychle.
Náš přátelský tým se těší na Vaše odpovědi.
Náplň práce:
· Zpracování žádostí
· Zadávání údajů do systému
· Řešení požadavků klientů
· Péče o klientský kmen, řešení požadavků klienta
Typ pracovního poměru: spolupráci zahajujeme na ŽL
Minimální požadované vzdělání: Středoškolské – maturita/vyučení
Jiné výhody
Nabízíme:
· Práci a jistotu v prosperující a stabilní společnosti, působící na trhu přes 20 let
· Fixní příspěvek v době zaškolování (3 měsíce)
· Nejvyšší finanční ohodnocení na trhu
· 13."Plat" - odměna za loajalitu
· Bleskové zaškolení bez nutnosti dlouhého cestování na hromadné školící centrály
· Klientský kmen k oslovení
· Zahájení spolupráce na ŽL
· Flexibilitu - možnost spolupráce i na vedlejší poměr nebo přivýdělek k aktuálnímu zaměstnání/podnikání
Dále v případě zájmu nabízíme:
· Zázemí v plně vybavené kanceláři manažera
· Marketingovou podporu ze strany manažera a společnosti
· Finanční motivační program