Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pravidelné udržování vztahů se zákazníky a řídit očekávání zákazníků prostřednictvím pravidelných návštěv a výměny korespondence.
Kontakt s dodavateli a zákazníky
Reagovat na nároky zákazníků, poskytují win-win řešení pro všechny propojenými osobami.
obchodní směr a -Understand zákazníků identifikovat příležitosti pro nové podnikání.
Vyjednávání se zákazníky a dodavateli o cenách a každodenních problémech.
Správa nových projektů, pokud jde o plán, příprava dokumentů ovlivňujících kvalitu, logistických toků nebo jakýchkoli jiných požadavků ze strany zákazníků.
Rozvíjení nového podnikání v ČR a okolních zemích.
Kontrola v souladu s českými a ustanovením EU.
Report měsíční nebo na žádost.
Jiné výhody
- od nástupu příspěvek na stravování (stravenky v hodnotě 90 Kč, 45 % si hradí zaměstnanec)
- po jednom odpracovaném roce nárok na příspěvek na penzijní pojištění (zaměstnanec si musí přispívat min. 1,5 % z vyměř. základu, poté firma přispívá 3 % z vym. z.)
- po jednom roce přístup do benefitního systému (www.benefity.cz)
- po dvou letech pět týdnů dovolené ročně
- rozvojové a vzdělávací aktivity, team buildingy, nápoje na pracovišti
Kancelář: Praha 5 Anděl
V případě zájmu o tuto pozici zašlete prosím Vaše životopisu s aktuální fotografií.
Poskytnutím svých osobních údajů v rozsahu životopisných dat adresovaných společnosti Kariéra, s. r. o. dáváte souhlas pro zpracování těchto dat (ukládání, úprava, vyhledávání, třídění, kombinování, likvidace a poskytování třetím osobám) v souladu se zákonem §12 a §21 č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších předpisů za účelem získání zaměstnání u klientů společnosti Kariéra, s. r. o. . Souhlas bude automaticky prodloužen o další kalendářní období, pokud nebude písemnou formou odvolán. Osobní údaje budou poskytnuty třetím osobám vždy po předchozí dohodě