Account manager, Administrativní pracovník, referent, Promotér, Specialista podpory zákazníků
Místo práce: Praha
Druh pracovního poměru: plný úvazek
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Co nabízíme?
- na začátku spolupráce Vám vše potřebné vysvětlí a ukáží zkušení kolegové
- samozřejmostí je občerstvení na pracovišti a skvělá občanská vybavenost
- zázemí mezinárodní, stabilní společnosti s regionálními pobočkami v Praze a v Brně
- přátelský pracovní tým kolegů a nadřízených
- možnost seberealizace a uplatnění nápadů a nových řešení
- velmi zajímavé motivační ohodnocení - možnost nadstandardního mzdového ohodnocení
- možnost velmi zajímavého a výrazného osobního a profesního rozvoje
- v případě aktivního zájmu raketový kariérní růst v rámci společnosti
Co budete dělat?
- budovat, udržovat a dále rozvíjet velice dobré vztahy se zákazníky firmy
- naslouchat potřebám zákazníků, a hledat pro ně nejvhodnější řešení
- aktivně podporovat zákazníky a řešit jejich operativní potřeby
- aktivně denně komunikovat s kolegy na vlastním oddělení i na jiných odděleních firmy
- průběžně řešit administrativu, související s Vaší prací, reportovat Vaše aktivity
Co bychom si chtěli přečíst ve Vašem CV?
- min. ukončené SŠ vzdělání nebo SOU
- spolehlivost, profesionální vystupování
- aktivní pracovní nasazení, spolehlivost, odpovědnost, loajalitu
- aktivní zájem o profesní a kariérový růst v rámci společnosti
- min. uživatelskou znalost práce na PC
- flexibilitu, komunikativnost
- schopnost týmové spolupráce
- chuť osobně se zdokonalovat
- a ideálně nástup ihned, ale rádi na Vás počkáme
Jiné výhody
- školení, workshop
- zahraniční cesty
- občerstvení na pracovišti
- firemní akce
- mobilní telefon