Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pracovní náplň Manažera prodeje klíčovým zákazníkům jsou zejména následovný aktivity a zodpovědnosti.
Obchodní aktivity:
- realizace obchodní spolupráce s existujícími klienty
- spolupráce s jednatelem při získávaní nových klientů
- komunikace s klienty (reakce na dotazy a objednávky)
- kalkulace cen v spolupráci s technickým personálem
- příprava nabídek, prezentace nabídek a vyjednávaní
- příprava a kontrola obchodních smluv a smluvních podmínek
- spravováni dokumentů a informací pro zadání výroby nových výrobků, upřesňovaní požadavek na nové výrobky (nové projekty pro automotive)
- správa dokumentace souvisící s prodejem
- aktualizace dat (kalkulace, smluvní ceny) v informačním systému
- spravováni statistických analýz a reportů souvisící s prodejem
Manažersky aktivity:
- řízení odděleni (strategický nákup, technická příprava výroby - rozpočty, administrativní podpora prodeje)
- zabezpečeni koordinace pracovní činnosti a koordinace toku informací
Jiné výhody
Práce v perspektivní a rostoucí společnosti.
Možnost osobního růstu - profesního, odborného i jazykového.
Další bonusy (projednáme osobně při pohovoru).
V případe potřeby pomoc s ubytováním.