Místo práce: Ostrava (informace o místu práce: Ostrava)
Mzda: 25000-45000
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- Vedení běžné administrativy související s přidělenou agendou
- Péče o klienta, řešení požadavků klienta
- Zpracování klientských žádostí
- Zadávání dat do systému
- Po zapracování účast na obchodních jednáních
- Úzká spolupráce se zkušenějšími členy týmu
- V začátcích zejména telefonická komunikace se stávajícími i možnými budoucími klienty
- Oslovování klientů s nabídkou produktů našich obchodních partnerů
Jiné výhody
- poctivou odměnu za dobře odvedenou práci (vysoký fix + provize z obchodů a bonusy)
- přátelský a mladý kolektiv
- školení a vzdělávání v rámci pracovní doby
- možnost pracovat na HPP
- příjemné moderní pracovní prostředí v centru Ostravy
- k dispozici knihovna s odbornou literaturou
- příležitost pro svůj rychlý růst a rozvoj – šikovný obchodník u nás často rozvine svou kariéru a přejde ke svým vlastním obchodním jednáním
- širokou nabídku benefitů (neomezené volání, služební vůz, Multisport karta, Diners Club karta, odborné semináře a vzdělávací kurzy, teambuildingové akce, zahraniční stáže a dovolené, firemní klubovna, občerstvení na pracovišti, výhodná zaměstnanecká hypotéka, příspěvek na oblek)