Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Řídí řešení reklamací se zákazníkem, je odpovědný za včasnou reakci vůči zákazníkovi, ve spolupráci s TPV a výrobou zpracovává návrhy nápravných opatření, v rámci projektových týmů zajišťuje a spolupracuje na zpracování požadavků zákazníka dle příslušných pracovních postupů v procesu, zabezpečuje a spolupracuje na řízení neshodné výroby vrácené zákazníkem, zabezpečuje informovanost podniku o požadavcích zákazníků, prosazuje požadavky zákazníků v podniku, účastní se schůzek kvality, zpracovává a aktualizuje přehledy reklamací jemu určených zákazníků, podílí se a je zodpovědný za proces vzorkování k zákazníkovi v rámci projektového týmu, tvoří a aktualizuje dokumentaci kvality dle požadavků a změn
Jiné výhody
mzda dle praxe a zkušeností, stravenky v hodnotě 70 Kč / směna (příspěvek 55 %), 5 týdnů dovolené, pružná pracovní doba, služební telefon, příspěvek na penzijní připojištění, věrnostní odměna