Programátor, Servisní inženýr, Servisní technik, Specialista technické podpory/IT, Systémový administrátor
Místo práce:
Druh pracovního poměru: plný úvazek, živnost
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
V týmu zkušených linuxových specialistů budeš dělat technickou podporu zákazníkům. Komunikace se zákazníky bude probíhat převážně webovou formou (chat), příp. telefonicky a budeš jim pomáhat s linuxovými nesrovnalostmi. Dále budeš spolupracovat s kolegy z mezinárodního prostředí, reportovat, a další s tím spojené věci.
K této pozici bys měl:
- znát Linux či Unix na dobré administrativní úrovni (výhodou Suse či RedHat)
- umět dobře anglicky (být schopen mluvit s kolegy ze zahraničí a zákazníky)
- být flexibilní
- mít zkušenost s technickou podporou
- mít skriptovací nebo programovací zkušenosti, výhodou: Shell, Python, Perl, C/C++
Jiné výhody
Za to dostaneš:
- velmi dobrý plat
- flexibilní prac. dobu
- masáže
- jazykové kurzy
- stáže do zahraničí
- workshopy
- telefon i k soukromému užití
- ovoce a další občerstvení