Administrativní pracovník, referent, Logistik, Manažer kvality, Specialista fakturace a plateb, Specialista podpory zákazníků
Místo práce: Praha
Druh pracovního poměru: plný úvazek
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
REED právě spolupracuje na zajímavém projektu a pro svého klienta (mezinárodní společnost se sídlem v Praze) hledá vhodné kandidáty se znalostí cizích jazyků do oblasti zákaznické podpory. V současné době hledáme kandidáty na pozici Specialista objednávek/Produktový specialista. Hlavní náplní této pozice je procesování a administrace zákaznických objednávek, komunikace s odběrateli a interními týmy, logistické zajištění dodávky a základní příprava účetních podkladů.
V současné době dochází k růstu oddělení a přesunu aktivit do České republiky, proto REED hledá kandidáty do týmu, který podporuje Bulharsko, Rumunsko, a státy bývalé Jugoslávie.
Pokud Vás láká práce ve stabilní mezinárodní společnosti s možností využití cizích jazyků na denní bázi, neváhejte nám zaslat Váš životopis.
Popis pozice a pracovní náplň:
vyřizování a procesování objednávek
správné oceňování
logistické zajištění objednávky, spolupráce s logistickou společností
vyřizování dotazů a reklamací
nastavování parametrů produktů v interním systému na základě požadavků zákazníků
zadávání nových smluv do databáze a jejich aktualizace
spolupráce s ostatními týmy
Jiné výhody
Benefity:
zaměstnání u renomované nadnárodní stabilní společnosti
zajímavé finanční ohodnocení
firemní benefity (týden dovolené navíc, sick days, stravenky, jazykové kurzy)
využití cizího jazyka
přátelský kolektiv
Předpokládaný termín nástupu:
ihned/dohodou