Specialista objednávek s chorvatštinou/srbštinou/bulharštinou/rumunštinou

Nabídka pracovní pozice od 3. 9. 2024 není aktivní.

Hledaná pozice

Administrativní pracovník, referent, Logistik, Manažer kvality, Specialista fakturace a plateb, Specialista podpory zákazníků

Místo práce: Praha

Druh pracovního poměru: plný úvazek

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

REED právě spolupracuje na zajímavém projektu a pro svého klienta (mezinárodní společnost se sídlem v Praze) hledá vhodné kandidáty se znalostí cizích jazyků do oblasti zákaznické podpory. V současné době hledáme kandidáty na pozici Specialista objednávek/Produktový specialista. Hlavní náplní této pozice je procesování a administrace zákaznických objednávek, komunikace s odběrateli a interními týmy, logistické zajištění dodávky a základní příprava účetních podkladů.

V současné době dochází k růstu oddělení a přesunu aktivit do České republiky, proto REED hledá kandidáty do týmu, který podporuje Bulharsko, Rumunsko, a státy bývalé Jugoslávie.

Pokud Vás láká práce ve stabilní mezinárodní společnosti s možností využití cizích jazyků na denní bázi, neváhejte nám zaslat Váš životopis.

Popis pozice a pracovní náplň:
vyřizování a procesování objednávek
správné oceňování
logistické zajištění objednávky, spolupráce s logistickou společností
vyřizování dotazů a reklamací
nastavování parametrů produktů v interním systému na základě požadavků zákazníků
zadávání nových smluv do databáze a jejich aktualizace
spolupráce s ostatními týmy

Jiné výhody

Benefity:
zaměstnání u renomované nadnárodní stabilní společnosti
zajímavé finanční ohodnocení
firemní benefity (týden dovolené navíc, sick days, stravenky, jazykové kurzy)
využití cizího jazyka
přátelský kolektiv

Předpokládaný termín nástupu:
ihned/dohodou

Požadavky na zaměstnance

Minimální požadované vzdělání: středoškolské s maturitou

Znalosti

  • Jazykové znalosti
    • Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
    • Bulharský jazyk - Středně pokročilý (B2)
    • Chorvatský jazyk - Středně pokročilý (B2)
    • Rumunský jazyk - Středně pokročilý (B2)
    • Srbský jazyk - Středně pokročilý (B2)

Osobnostní předpoklady a dovednosti
Požadavky:
zkušenosti z oblasti zákaznického servisu
znalost objednávkového procesu
znalost SAPu výhodou
proaktivní přístup, samostatnost a pečlivost
dobré komunikační dovednosti
orientaci na zákazníka
velmi dobrá znalost anglického jazyka
středně pokročilá znalost srbského, chorvatského, rumunského nebo bulharského jazyka

Zdroj nabídky: Profesiacounter pixel

Test: Na jakou práci se hodím?

Zhodnotit vlastní předpoklady pro tu kterou práci, je obtížné. Náš test osobnosti vám na několik kliků během tří minut prozradí, jaký typ osobnosti jste a pro jaké zaměstnání se hodíte.

Výpočet čisté mzdy 2025

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Spočítejte si osobní inflaci

Spočítejte si osobní inflaci

Inflace se měří indexem cen průměrného koše výrobků a služeb. Jenže každý kupuje něco jiného, proto na každého inflace působí jinak.

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Unikátní mapa, na které můžete sledovat vývoj nezaměstnanosti a průměrných platů v jednotlivých českých krajích od roku 2006.

Nejnovější články

Zatajená dovolená. Šéf nařídil zaměstnanci volno, vědět mu ale nedal

Zatajená dovolená. Šéf nařídil zaměstnanci volno, vědět mu ale nedal

Jak je to s čerpáním dovolené, abyste nebyli nepříjemně překvapeni? Třeba jako muž, který...více

Výše mzdy už nebude tabu. Mlčení firem o odměnách brzy skončí

Výše mzdy už nebude tabu. Mlčení firem o odměnách brzy skončí

Flexinovela zákoníku práce ruší doložky mlčenlivosti o odměně. Jde tak o první vlaštovku,...více

Nastoupil na místo po vědkyni a dostal o 20 tisíc víc. Žena to dala k soudu

Nastoupil na místo po vědkyni a dostal o 20 tisíc víc. Žena to dala k soudu

Poslechněte si příběh o tom, na co by měli už teď zaměstnavatelé dávat pozor v odměňování...více

Partners Financial Services