Osobnostní předpoklady a dovednosti
Pro našeho klienta, společnost působící v oblasti komunikačních a síťových technologií se zaměřením na poskytování komplexních služeb (Cisco Gold Partner), hledáme Asistentku společnosti.
Náplň práce:
• denní administrativa a činnost spojená s chodem společnosti
• korespondence, správa, formátování, skenování a ukládání dokumentů, práce s IS
• podpora obchodního oddělení, příprava nabídek do výběrových řízení, správa kvalifikačních dokumentů do nabídek
• organizování firemních akcí, zajišťování obchodních a služebních cest
• spolupráce s finančním oddělením
• evidence a objednávání stravenek
• nákup kancelářských potřeb
• samostatné řešení dílčích úkolů
• spolupráce na tvorbě marketingových materiálů
• spolupráce na průběžné aktualizaci webových stránek
Požadujeme:
• SŠ vzdělání
• znalost práce na PC – Word, Excel, Outlook, Internet
• komunikativnost, pečlivost, samostatnost, zodpovědnost, logické uvažování
• komunikativní znalost AJ (slovem, písmem)
• ŘP sk. B
• znalost problematiky veřejných zakázek výhodou
• praxe na obdobné pozici výhodou
• aktuální CV včetně fotografie
Nabízíme:
• Práci s moderními informačními a komunikačními technologiemi
• Možnost účasti na unikátních projektech v oblasti působnosti společnosti
• Možnost osobního a odborného růstu včetně získání osobních certifikací
• Odpovídající finanční ohodnocení s řadou zaměstnaneckých benefitů
• Práci v mladém dynamickém týmu
• Místo výkonu práce: Praha 5
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis i s fotografií na emailovou adresu predvyber@predvyber.cz. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat. Do předmětu emailu uveďte název pozice.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!