Místo práce: Praha 8 (informace o místu práce: Praha)
Mzda: Plat: 120 CZK/hod
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Grafton hledá pro svého významného klienta, společnost působící v oblasti tabákového průmyslu, kandidáta/ku jako administrativní výpomoc do call centra na part time.
Náplň práce:
*komunikace s maloobchodníky a obchodními reprezentanty,
*komunikace na webovém interním portálu,
* drobná administrativní výpomoc dle potřeby
PLAT: 120 Kč/hod
ÚVAZEK: 20 hodin za týden, střídání v rámci pracovní doby od 9 do 17 hodin
LOKALITA: Praha 8
NÁSTUP: ASAP
Jiné výhody
Benefity:
Nabízíme práci ve významné mezinárodní společnosti, příjemné pracovní prostředí a kolektiv.
Zaujala Vás tato pozice? Vyplňte prosím kontaktní formulář či nám pošlete svůj životopis v anglickém a českém jazyce na email s uvedením referenčního čísla pozice.
Pokud jste již u nás absolvoval(a) vstupní pohovor, kontaktujte prosím emailem přímo svého konzultanta.
Více podobných pozic naleznete na www.grafton.cz/nabidka-prace/brigady-docasna-prideleni/
Přečtěte si prosím pozorně následující text a uvádějte jej vždy společně s Vaším mailem/dopisem, jinak nebudeme moci pracovat s Vašimi zaslanými údaji.
Souhlasím, aby společnost Grafton Recruitment s.r.o., sídlem Na Poříčí 3a, Praha 1, (dále jen společnost), zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce (ukládání, úprava, vyhledávání, třídění, kombinování, likvidace a poskytování třetím osobám, jejichž totožnost je mi společnost povinna sdělit) v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. "O ochraně osobních údajů" ve znění pozdějších předpisů, a to až do odvolání písemnou formou. Potvrzuji, že jsem obeznámen se svými právy v souvislosti s přístupem k informacím a jejich ochraně podle §12 a §21 zákona č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších předpisů. Pro plné znění klikněte na http://www.uoou.cz/uoou.aspx?menu=4&submenu=5&loc=20.