Administrativní pracovník, referent, Finanční poradce, Klientský pracovník, Telefonní operátor, Telemarketingový pracovník
Místo práce: Praha
Druh pracovního poměru: plný úvazek
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Připoj se i Ty k našemu úspěšnému a efektivnímu týmu! Ze své pozice budeš zodpovědný za kontaktování klientů na základě jejich projeveného zájmu a následně sestavení vhodného rozsahu autopojištění dle potřeb klienta.
Pokud již máš na léto naplánovanou/zaplacenou dovolenou, stačí říct dopředu a i v rámci začátku pracovní poměru Ti volno poskytneme.
Neváhejte zaslat životopis, zeptat se na další informace. Těšíme se na Tebe!
Náplň práce:
* Kontakt s klienty, kteří již projevili aktuálně zájem o naše služby
* Identifikace potřeb klienta
* Doporučení vhodných produktů a cenová kalkulace
* Administrativa k jednotlivým případům
Jiné výhody
* Práci na hlavní pracovní poměr
* Moderní pracoviště v centru Prahy
* Příjemné pracovní prostředí v mladém kolektivu
* Zaškolení, možnost dalšího vzdělávání (výuka AJ)
* Firemní akce, benefity, občerstvení na pracovišti, plně hrazené neomezené volání aj.
* Samostatnou a odpovědnou práci
* Příležitost pracovat pro největší srovnávač pojištění v České republice
* Nástupní termín: IHNED