Account manager, Key account manager, Obchodní referent, Obchodní zástupce
Místo práce: Brno-město
Druh pracovního poměru: živnost
Termín nástupu: ihned
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Berete obchod jako výzvu, hru a zároveň příležitost neustále zdokonalovat sebe i své obchodní umění?
Nehledáte jen práci, ale také možnost vlastní seberealizace?
Máte pozitivní přístup k životu?
Chcete být sám sobě pánem a díky svému vlastním přístupu a odpovědnosti tak ovlivňovat pracovní kariéru i celý svůj život?
Povedete samostatná obchodní jednání s majiteli a jednateli českých firem. Veškeré schůzky budou domluveny obchodní asistentkou.
Vašim cílem je přivést majitele a jednatele firmy k nám, kde mu umíme s jeho problémy v podnikání pomoci.
Při obchodním jednání budete postupovat podle firemního know-how.
Vašimi hlavními úkoly bude:
• Zjistit skutečné potřeby klienta
• Zvolit pro něho nejvhodnější řešení
• Uzavřít s ním přihlášku/smlouvu
• Zpracovávat administrativu spojenou s obchodními případy
• Vést následnou péči u stálých klientů a budovat s nimi dlouhodobé vztahy
Jiné výhody
Když prodáváte školení osobnostního rozvoje, musíte na sobě tvrdě pracovat i sami. Veškeré firemní know-how a průběžná školení máte jako obchodník k dispozici zdarma.
Budete na sobě pracovat, odblokujete limity, které vám dosud bránily v seberozvoji a postupně se můžete vypracovat na lektora.
Máte jistotu skvělého týmu, atmosféry a zázemí menší české firmy.
Čím lépe budete pracovat, tím více si vyděláte.