Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace
Místo práce: Allrisk a.s., Brno-město, Brno (informace o místu práce: Brno)
Druh pracovního poměru: Pracovní poměr
Úvazek: Zkrácený
Směnnost: Jednosměnný provoz
Mzda: 18000 - 24000 Kč
Nástup od: 15. 12. 2015
Poznámka: Co musíte znát, umět a mít:
- nadprůměrnou pečlivost a spolehlivost
- dobré komunikační a organizační schopnosti,
- příjemné a reprezentativní vystupování
- aktivní přístup k řešení problémů
- vzdělání VŠ právního zaměření
- vynikající znalost práce na PC (MS Office - Word, Excel, PowerPoint)
Pozice je určena pro uchazeče s VŠ vzděláním právního zaměření, popř. pro absolventy VŠ
Co bude Vaší náplní práce?
- zajišťovat chod kanceláře členů představenstva
- vytváření a evidence smluvních dokumentů s externími společnostmi, obchodníky, manažery a zaměstnanci společnosti
- komunikace s Českou národní bankou
- právní poradenství v oblasti styku s orgány státního dohledu, státní správy a samosprávy
- odborné konzultace a poradenství pro ostatní všechny divize a oddělení zaměstnavatele
- zastupování zaměstnavatele a jeho obchodních partnerů u soudů a ve správních řízeních
- zápisy z porad jednatele společnosti
- účast na klíčových jednáních společnosti
- podpora vedoucí kanceláře
Co oceníme?
- řidičský průkaz skupiny B
- praxe na obdobné pozici